Announcement

Keputusan Rayuan Asrama Kali Pertama Sesi Jun 2018

Kajian Kepuasan Pelanggan (Pihak Luar) Politeknik Seberang Perai 2018

Kajian Kepuasan Pelanggan (Pihak Luar) Politeknik Seberang Perai 2018

Terima kasih kerana menyertai soal selidik Kajian Kepuasan Pelanggan Politeknik Seberang Perai. Maklum balas ini amat diharapkan bagi meningkatkan mutu perkhidmatan dan kemudahan yang ditawarkan di Politeknik Seberang Perai. Kami ingin mendengar maklum balas anda sebagai salah satu usaha bagi meningkatkan kualiti perkhidmatan dan kemudahan yang ditawarkan.

Sila isi kajian tersebut dan berikan pandangan anda. Pihak Politeknik Seberang Perai amat mengalu-alukan maklum balas daripada:-

Pembekal
Pengusaha kantin
Industri
Kakitangan Sekolah/IPTA/IPTS/Universiti
Alumni/Bekas Pelajar PSP
Ibu bapa pelajar PSP
Orang awam

Hebahan Maklumat Peperiksaan Akhir Sesi Disember 2017

Hebahan Maklumat Peperiksaan Akhir Sesi Disember 2017

Sorotan Kejayaan 2017 Politeknik Seberang Perai

Laporan Tahunan PSP 2016

 

Program S.M.I.L.E

    08/02/2018 - Kelab Pembimbing Rakan Siswa (PRS) dan Unit Pengurusan Psikologi telah mengadakan Program S.M.I.L.E di Wad Onkologi Kanak-Kanak, Hospital Pulau Pinang.

button

 

Program Khidmat Masyarakat

    01/02/2018 - Jabatan Perdagangan Politeknik Seberang Perai (PSP) dengan kerjasama Saniza & Associates (Charted Accountant) telah melaksanakan Program Khidmat Masyarakat ke Rumah Jagaan Harapan Al Mahabbah.

button

 

QR-Code dieser Seite

  5ssirim

091846
TodayToday16